Tietoa meistä
Tervetuloa Tampereen yliopiston markkinoinnin opintosuunnan ja asiakaslähtöisen markkinoinnin tutkimusryhmän verkkosivuille!
Asiakaslähtöisen markkinoinnin tutkimusryhmä jäsentää maailmaa asiakkaan näkökulmasta. Tutkimusryhmä tuottaa kansainvälistä tieteellistä tutkimusta erityisesti strategisen markkinoinnin, kulutuskäyttäytymisen, asiakasarvon ja asiakaskokemuksen sekä päätöksenteon teemoista. Asiakaslähtöisen markkinoinnin tutkimusryhmän tavoitteena on tunnistaa ja kehittää tapoja, joilla asiakkaan ääni tuodaan osaksi yritysten ja muiden organisaatioiden strategista päätöksentekoa.
Asiakaslähtöisen markkinoinnin tutkimusryhmä jäsentää maailmaa asiakkaan näkökulmasta. Tutkimusryhmä tuottaa kansainvälistä tieteellistä tutkimusta erityisesti strategisen markkinoinnin, kulutuskäyttäytymisen, asiakasarvon ja asiakaskokemuksen sekä päätöksenteon teemoista. Asiakaslähtöisen markkinoinnin tutkimusryhmän tavoitteena on tunnistaa ja kehittää tapoja, joilla asiakkaan ääni tuodaan osaksi yritysten ja muiden organisaatioiden strategista päätöksentekoa.
Kommentit
Lähetä kommentti